12 Mart 2015 Perşembe

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 13 Mart 2015 İzle Kim Elendi

REKLAM
İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 13 Mart 2015 İzle Kim Elendi Elenen İsim
Cuma gününe ait bölüm özet ve parça part olarak eklenmiştir. Bu muhteşem gecede bizleri neler bekliyor hemen paylaşalım. Programın sarışın ve muhteşem güzeli İvana Sert geceye Hip Hop Jazz tarzı dansı ile adeta damga vuracak. Tabi tek güzelimiz o değil aynı zamanda bu bölümde güzelliği ile erkeklerin başını döndüren spor spikeri olarak alıştığımız Burcu Esmersoy'da programa yorumları ile katılacak. Bitti mi? Hayır elbette ki bitmedi son olarak da İsmail Yk'nın programa şarkıları ile eşlik edeceğinin altını çizelim.
işte benim stilim eleme gecesi 13 mart izle, işte benim stilim 13 mart 2015 kim elendi, işte benim stilim eleme gecesi 13.03.2015 izle, işte benim stilim eleme gecesi 13 mart 2015 canlı izle, işte benim stilim eleme gecesi 13 mart 2015 tek parça

0 yorum :

Yorum Gönder